Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2021 21:22 - Кеф
Автор: vacsine Категория: Други   
Прочетен: 6065 Коментари: 9 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 "Изстрели от covid, предназначени да намалят световното население чрез отравяне на „милиарди“:"

"Ваксините срещу COVID-19 ще убиват хората, докато основните им състояния изглеждат причината,"

"Дядо Коледа е гей? Разбира се, че е"

БОЛЕЗНЕНИТЕ ОТ COVID-19 ИМАТ ИМУНИТЕТ В „РЕАЛНИЯ СВЯТ“ ОТ МИНУС 73%, КОЕТО ОЗНАЧАВА, ЧЕ ХОРАТА ГУБЯТ ИМУНИТЕТ

 



Гласувай:
5



1. tonsun - COVidiots: Седем от COVID конфе...
28.11.2021 21:52
COVidiots: Седем от COVID конференцията на лекарите Anti-Vax се разболяват в рамките на дни (Ивермектин се проваля... Предвидимо)

Бил Гейтс, обвинен в убийство за смърт от ваксина срещу COVID-19 във Върховния съд на Индия - Иска се смъртно наказание

Мдааааааа..... "Хари-перото" направо избива рибата.



цитирай
2. vacsine - COVidiots: Седем от COVID конфе...
28.11.2021 22:20
tonsun написа:
COVidiots: Седем от COVID конференцията на лекарите Anti-Vax се разболяват в рамките на дни (Ивермектин се проваля... Предвидимо)

Бил Гейтс, обвинен в убийство за смърт от ваксина срещу COVID-19 във Върховния съд на Индия - Иска се смъртно наказание

Мдааааааа..... "Хари-перото" направо избива рибата.




Пропуснах ги тия, щото поне са правилни като изречения. Захаринчо явно е на бройка.
цитирай
3. tonsun - COVidiots: Седем от COVID конфе...
28.11.2021 22:41
vacsine написа:
tonsun написа:
COVidiots: Седем от COVID конференцията на лекарите Anti-Vax се разболяват в рамките на дни (Ивермектин се проваля... Предвидимо)

Бил Гейтс, обвинен в убийство за смърт от ваксина срещу COVID-19 във Върховния съд на Индия - Иска се смъртно наказание

Мдааааааа..... "Хари-перото" направо избива рибата.




Пропуснах ги тия, щото поне са правилни като изречения. Захаринчо явно е на бройка.


Дори да пунтира правилност на изречението, Смисълът се е затрил някъде из драките.
Няма опрвадание за демонстрираната от един"телевизионер" безхаберност по отношение използването на българския език и тези, които ще четат постовете му.
цитирай
4. germantiger - НАЧИ, ГЛЕЙ СЯ - вчера умрях от ...
29.11.2021 08:20
НАЧИ, ГЛЕЙ СЯ

- вчера умрях от ваксината

- понеже господ е българин ме възкръсна

- и ми каза, че ще поведа света - ванга е казала че българия и русия ще го направят

- аз му казах, че съм мелез и не съм башкъ българин

- а той ми вика - слава россии

и ми вкара бустерна доза сПУТНИК

-

цитирай
5. vacsine - НАЧИ, ГЛЕЙ СЯ - вчера умрях от ...
29.11.2021 09:28
germantiger написа:
НАЧИ, ГЛЕЙ СЯ

- вчера умрях от ваксината

- понеже господ е българин ме възкръсна

- и ми каза, че ще поведа света - ванга е казала че българия и русия ще го направят

- аз му казах, че съм мелез и не съм башкъ българин

- а той ми вика - слава россии

и ми вкара бустерна доза сПУТНИК

-


Ам, не ти чиста значи рабоата. С тоя спутник ще излетиш на висока орбита. Ванга го е казла.
Абе, що антиваксърите не ритат с/у руската ваксина?
цитирай
6. germantiger - +
29.11.2021 10:35
те не само че не ритат

а разкрачват крака :)

а путника си е путник даже да е спутник
цитирай
7. vacsine - те не само че не ритат а разкр...
29.11.2021 10:50
germantiger написа:
те не само че не ритат

а разкрачват крака :)

а путника си е путник даже да е спутник

Последния път руските малоумници така осраха пейзажа с един истински спутник, че без малко да избият и собствените си хора на космическата станция.
цитирай
8. dobrodan - Телевизионер нали означава човек,
29.11.2021 23:27
който гледа много телевизия?
Кога му остава време за копи-пейста, да се чудиш просто.
Не, Шехерезада е абсолютен шампион. Останалите кандидати му дишат праха.
Нова година - нов късмет. Конкуренцията е сериозна, заявки за участие колкото си щеш.
цитирай
9. vacsine - който гледа много телевизия? ...
30.11.2021 10:14
dobrodan написа:
който гледа много телевизия?
Кога му остава време за копи-пейста, да се чудиш просто.
Не, Шехерезада е абсолютен шампион. Останалите кандидати му дишат праха.
Нова година - нов късмет. Конкуренцията е сериозна, заявки за участие колкото си щеш.

Таз година е много напред. Булята се старае, ама е поизостанала.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vacsine
Категория: Бизнес
Прочетен: 491994
Постинги: 219
Коментари: 2319
Гласове: 2983
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930